Menu
0
Al meer dan 110.000 tevreden klanten!
Gratis bezorgd vanaf € 100
30 dagen bedenktijd
Ophalen bij een van onze 8 winkels mogelijk

Klantenservice

+31 85 - 130 8767
Rootsmann

Lichtenhorststraat 29B

6942 GS

Didam (Nederland)

Bekijk onze winkels

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Algemeen
1.1Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Da' s ambetant! In de meeste gevallen is uw bestelling goed ontvangen door ons maar is de bevestiging ervan in uw spam of ongewenste mailbox terecht gekomen. Mocht daar ook geen bevestiging in zitten dan kunt ge contact opnemen met ons via [email protected] of via (0031) 85 130 8767.

1.2Kan ik de producten van Rootsmann ergens bekijken?

Ja natuurlijk. Bij alle vestigingen van Loods5 (Nederland) hebben wij een eigen winkel waar we veel op voorraad hebben en ook bij Depot Zeven in Hulst vindt u onze producten. In Didam (Nederland) hebben wij ons magazijn met een showroom waar ge op afspraak kunt komen kijken. Mocht ge nog vragen hebben of een afspraak willen maken in onze showroom dan kunt ge efkes bellen naar 0031 - 85 130 8767 of ons een mailke sturen naar [email protected] 

1.3Kan ik ook (zakelijk) grotere orders plaatsen?

Uiteraard! Ook bedrijven en architecten zijn hartelijk welkom. Desgewenst denken we mee over de inrichting en ondersteunen bij afleveren ook met het plaatsen van de meubels. Neem voor vragen of specifieke wensen contact op met Arvid via [email protected] 

1.4Kan ik Rootsmann meubels verkopen via mijn eigen woonwinkel of website?

Jazeker, we zijn altijd op zoek naar nieuwe verkoopvriendjes! Neem even contact met Arvid op via [email protected] om te kijken of er een match is! 

Bezorgen en afhalen
2.1Wat is de levertijd?

We bezorgen meestal binnen twee tot drie weken als het product op voorraad is. Als de levertijd langer is wanneer er iets niet op voorraad is, dan zie je dat bij de levertijd van je potentiele huisgenootje. Grote producten leveren we zelf. Voordat we jouw kant op komen, nemen we altijd even contact op!

2.2Wat zijn de leverkosten?

Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen we € 7,95 verzendkosten (Pakketdienst). Bestellingen boven de € 100,- worden gratis bij u thuisbezorgd door onze eigen, goedlachse chauffeur!

2.3Ik wil meerdere items kopen, hoe zit het dan met de bezorgkosten?

Voor bestellingen onder de € 100,- rekenen we € 7,95 verzendkosten (Pakketdienst). Het maakt dan niet uit hoeveel producten het zijn. Grotere bestellingen boven de € 100,- worden gratis bij u thuisbezorgd en op hun plek gezet door onze eigen, goed gezinde chauffeur Edwin!

2.4Kan ik bestellen op www.rootsmann.be en dan afhalen bij een Rootsmann-dealer?

Dat kan spijtig genoeg niet. Als ge iets wilt ophalen bij een van onze verkoopvriendjes, dan kan dat alleen als ge daar ook bestelt. Kijk bijvoorbeeld op Loods5 of DepotZeven. Bestellingen via onze webshop kunnen wel afgehaald worden op afspraak bij ons eigen Rootsmann-walhalla in Didam (Nederland). 

2.5Kan ik mijn webshop bestelling ook afhalen?

Natuurlijk kan dat. Op afspraak kunnen bestellingen opgehaald worden in het Rootsmann-walhalla in Didam (Nederland).

2.6Wanneer komt Rootsmann leveren?

Wij nemen nadat ge een bestelling hebt geplaatst persoonlijk contact met u op voor het maken van een bezorgafspraak.

In sommige gevallen komt dn pakketservice uw bestelling brengen en ontvangt ge van hen een track and trace link.

2.7Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ge kunt het product tot 14 dagen na ontvangst retourneren en ge ontvangt het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten van het retourneren naar ons toe zijn voor uw rekening. Bijna alle meubels bezorgen wij zelf gezien de grootte en om te zorgen dat het zonder beschadigingen bij u aankomt. Voor deze meubels geldt een retourtarief voor het ophalen van uw bestelde meubel(s) van € 65,- euro. Neem van tevoren efkes contact met ons op indien ge wat wil retourneren zodat wij dat in gang kunnen zetten. 

Bestellingen die via de pakketdienst bij u zijn geleverd kunt ge via een pakketdienst in originele verpakking laten terugsturen. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

Retour & klachten
3.1Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ge kunt het product tot 14 dagen na ontvangst retourneren en ge ontvangt het volledige orderbedrag binnen 14 dagen gecrediteerd. Enkel de kosten van het retourneren naar ons toe zijn voor uw rekening. Bijna alle meubels bezorgen wij zelf gezien de grootte en om te zorgen dat het zonder beschadigingen bij u aankomt. Voor deze meubels geldt een retourtarief voor het ophalen van uw bestelde meubel(s) van € 65,- euro. Neem van tevoren efkes contact met ons op indien ge iets wil retourneren zodat we een en ander in werking kunnen zetten.
 
Bestellingen die via de pakketdienst bij u geleverd zijn kunt ge via een pakketdienst in originele verpakking laten terugsturen. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

Ge kunt hier een modelovereenkomst herroeping/ retourformulier downloaden.

3.2Waar kan ik terecht met een klacht?

Bekijk op deze pagina onze klachtenprocedure.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Word een Rootsmann-fan!

Abonneer
img
img
img
img
img
img
img

Account aanmaken

Door een account aan te maken in onze webshop kunt u het betalingsproces sneller doorlopen en uw orderhistorie bekijken.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.